Elementy coachingu i tutoringu w pracy nauczyciela

loga poziom
Grafika szkolenia

Elementy coachingu i tutoringu w pracy nauczyciela

Prowadzący

mgr Aleksandra Sałańska-Labisz 

Grupa docelowa

Nauczyciele przedmiotowi, wychowawcy, specjaliści w szkole, nauczyciele świetlicy, kadra kierownicza
szkoły.

Plan szkolenia

  1. Czym jest coaching i tutoring. Czy zastosowanie elementów coachingu i tutoringu jest możliwe w pracy nauczyciela? 
  2. Narzędzia pracy tutora, narzędzia pracy coacha. 
  3. Rodzaje tutoringu. Tutoring rówieśniczy. Tutoring jako możliwość samorozwoju nauczyciela. 
  4. Rola nauczyciela – tutora/coacha  w procesie wspierania uczniów. 

Czas trwania

8 h

Forma

stacjonarnie

Termin i miejsce

13 październik 2025
godz. 9.00-17.00
Biblioteka Uniwersytecka
ul. Joliot-Curie 12; 50-383 Wrocław
sala 2

Informacje dodatkowe

  • Każdy uczestnik szkolenia otrzyma certyfikat lub zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu.
  • Podczas szkolenia zapewniamy catering.
  • Projekt jest realizowany zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju. W związku z tym, uprzejmie prosimy o zabranie na szkolenie własnego notatnika oraz czegoś do pisania. Dzięki temu nie tylko zadbamy o środowisko, ale również zapewnimy komfort podczas zajęć.

Zapisz się na szkolenie

1. Pobierz formularz zgłoszeniowy

2. Wypełnij i podpisz.

3. Skan odeślij na adres: rozwoj.kadr@uwr.edu.pl

Możesz również odesłać wersję papierową na adres:
Uniwersytet Wrocławski
Centrum Transferu Technologii
pl. Uniwersytecki 1
50-137 Wrocław

Wysłanie formularza nie oznacza przyjęcia na szkolenie. Przed szkoleniem dostaniesz informację o zakwalifikowaniu się do uczestnictwa w szkoleniu.

Projekt "Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego 2018-2022" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego

NEWSLETTER