

Zarządzanie wizerunkiem oraz skuteczna komunikacja
Prowadzący
dr hab. Krzysztof Kociubiński prof. UWr
Grupa docelowa
Urzędnicy państwowi i działacze samorządowi wszystkich szczebli, kadra zarządzająca, osoby reprezentujące firmy i instytucje, osoby prowadzące szkolenia, zebrania, wykłady, prezentujące oferty i produkty, osoby kierujące zespołami ludzkimi i organizacjami, menedżerowie ds. kluczowych klientów, pracownicy działów personalnych, dziennikarze, prezenterzy medialni, ludzie kultury i sztuki.
Plan szkolenia
Podczas szkolenia słuchacze otrzymają następujące treści programowe:
- Co to jest wizerunek organizacji?
- Czy osobisty przekłada się na wizerunek organizacji w której funkcjonujemy?
- Jak można zarządzać wizerunkiem osobistym tak by korzystała z niego organizacja / przedsiębiorstwo?
- Posługiwanie się gestami, uśmiechem, mimiką, tembrem głosu, milczeniem, ruchami ciała etc. i ich interpretowanie u rozmówców;
- Przestrzeń komunikacyjna czyli wybór właściwej pozycji stojącej lub siedzącej oraz odpowiedniego miejsca przy stole podczas rozmów, negocjacji, rozmów i wystąpień publicznych;
- Stosowanie autoprezentacji werbalnej, czyli wiarygodne opowiadanie o sobie i o przedsiębiorstwie; intonacja, tempo mówienie, akcentowanie, budowanie sensu zdania, modulowanie głosu;
- Opanowywanie emocji i tremy podczas wystąpienia;
- Przemawianie publiczne; postawa, prezencja, głos;
- Występowanie przed kamerą i mikrofonem;
- Kształtowanie pewności siebie w sytuacjach wystąpień publicznych;
- Praktyczne stosowanie obrony przed trudnymi pytaniami (podstawowe taktyki);
- Radzenie sobie z „trudnymi” słuchaczami” (publicznością), oskarżeniami i oszczerstwami;
- Przygotowywanie, organizacja i prowadzenie rozmów (negocjacji);
- Stosowanie odpowiednich strategii i technik prowadzenia rozmów w zależności od sytuacji negocjacyjnej i profilu rozmówcy;
- Profesjonalne przeprowadzenie rozmowy z partnerem przez telefon;
- Zastosowanie strategii i technik negocjacyjnych w różnych sytuacjach życiowych: prywatnych, rodzinnych, towarzyskich, publicznych i zawodowych;
- Zastosowanie elementów autoprezentacji, manipulacji, body language, retoryki podczas komunikowania się;
- Zasady skutecznej komunikacji interpersonalnej z partnerami i podwładnymi.
Czas trwania
20 h
Forma
stacjonarnie
Termin i miejsce
02, 03, 09 i 10 wrzesień 2025
godz. 14.00-19.00
Wydział Nauk Społecznych; Instytut Studiów Międzynarodowych i Bezpieczeństwa
ul. Koszarowa 3 (budynek 21); 51-149 Wrocław
sala 108
Informacje dodatkowe
- Każdy uczestnik szkolenia otrzyma certyfikat lub zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu.
- Podczas szkolenia zapewniamy catering.
- Projekt jest realizowany zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju. W związku z tym, uprzejmie prosimy o zabranie na szkolenie własnego notatnika oraz czegoś do pisania. Dzięki temu nie tylko zadbamy o środowisko, ale również zapewnimy komfort podczas zajęć.
Zapisz się na szkolenie
1. Pobierz formularz zgłoszeniowy
2. Wypełnij i podpisz.
3. Skan odeślij na adres: rozwoj.kadr@uwr.edu.pl
Możesz również odesłać wersję papierową na adres:
Uniwersytet Wrocławski
Centrum Transferu Technologii
pl. Uniwersytecki 1
50-137 Wrocław
Wysłanie formularza nie oznacza przyjęcia na szkolenie. Przed szkoleniem dostaniesz informację o zakwalifikowaniu się do uczestnictwa w szkoleniu.