Zarządzanie wizerunkiem oraz skuteczna komunikacja

loga poziom
Grafika szkolenia

Zarządzanie wizerunkiem oraz skuteczna komunikacja

Prowadzący

dr hab. Krzysztof Kociubiński prof. UWr

Grupa docelowa

Urzędnicy państwowi i działacze samorządowi wszystkich szczebli, kadra zarządzająca, osoby reprezentujące firmy i instytucje, osoby prowadzące szkolenia, zebrania, wykłady, prezentujące oferty i produkty, osoby kierujące zespołami ludzkimi i organizacjami, menedżerowie ds. kluczowych klientów, pracownicy działów personalnych, dziennikarze, prezenterzy medialni, ludzie kultury i sztuki.

Plan szkolenia

Podczas szkolenia słuchacze otrzymają następujące treści programowe:

  • Co to jest wizerunek organizacji?
  • Czy osobisty przekłada się na wizerunek organizacji w której funkcjonujemy?
  • Jak można zarządzać wizerunkiem osobistym tak by korzystała z niego organizacja / przedsiębiorstwo?
  • Posługiwanie się gestami, uśmiechem, mimiką, tembrem głosu, milczeniem, ruchami ciała etc. i ich interpretowanie u rozmówców;
  • Przestrzeń komunikacyjna czyli wybór właściwej pozycji stojącej lub siedzącej oraz odpowiedniego miejsca przy stole podczas rozmów, negocjacji, rozmów i wystąpień publicznych;
  • Stosowanie autoprezentacji werbalnej, czyli wiarygodne opowiadanie o sobie i o przedsiębiorstwie; intonacja, tempo mówienie, akcentowanie, budowanie sensu zdania, modulowanie głosu;
  • Opanowywanie emocji i tremy podczas wystąpienia;
  • Przemawianie publiczne; postawa, prezencja, głos;
  • Występowanie przed kamerą i mikrofonem;
  • Kształtowanie pewności siebie w sytuacjach wystąpień publicznych;
  • Praktyczne stosowanie obrony przed trudnymi pytaniami (podstawowe taktyki);
  • Radzenie sobie z „trudnymi” słuchaczami” (publicznością), oskarżeniami i oszczerstwami;
  • Przygotowywanie, organizacja i prowadzenie rozmów (negocjacji);
  • Stosowanie odpowiednich strategii i technik prowadzenia rozmów w zależności od sytuacji negocjacyjnej i profilu rozmówcy;
  • Profesjonalne przeprowadzenie rozmowy z partnerem przez telefon;
  • Zastosowanie strategii i technik negocjacyjnych w różnych sytuacjach życiowych: prywatnych, rodzinnych, towarzyskich, publicznych i zawodowych;
  • Zastosowanie elementów autoprezentacji, manipulacji, body language, retoryki podczas komunikowania się;
  • Zasady skutecznej komunikacji interpersonalnej z partnerami i podwładnymi.

Czas trwania

20 h

Forma

stacjonarnie

Termin i miejsce

02, 03, 09 i 10 wrzesień 2025
godz. 14.00-19.00
Wydział Nauk Społecznych; Instytut Studiów Międzynarodowych i Bezpieczeństwa
ul. Koszarowa 3 (budynek 21); 51-149 Wrocław
sala 108

Informacje dodatkowe

  • Każdy uczestnik szkolenia otrzyma certyfikat lub zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu.
  • Podczas szkolenia zapewniamy catering.
  • Projekt jest realizowany zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju. W związku z tym, uprzejmie prosimy o zabranie na szkolenie własnego notatnika oraz czegoś do pisania. Dzięki temu nie tylko zadbamy o środowisko, ale również zapewnimy komfort podczas zajęć.

Zapisz się na szkolenie

1. Pobierz formularz zgłoszeniowy

2. Wypełnij i podpisz.

3. Skan odeślij na adres: rozwoj.kadr@uwr.edu.pl

Możesz również odesłać wersję papierową na adres:
Uniwersytet Wrocławski
Centrum Transferu Technologii
pl. Uniwersytecki 1
50-137 Wrocław

Wysłanie formularza nie oznacza przyjęcia na szkolenie. Przed szkoleniem dostaniesz informację o zakwalifikowaniu się do uczestnictwa w szkoleniu.

Projekt "Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego 2018-2022" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego

NEWSLETTER